blaj på blaj för dopparedan




Sömnproblem.

Problemet är inte att somna som så. Utan att gå upp. Verkar inte spela någon roll om jag sover 6, 8, 10, 12 timmar. Jag har så otroligt svårt att kliva upp när hela min kropp känns tung och trött. Och imorgon så står jag inför en stor utmaning; att gå upp klockan åtta.

MEN VADDÅUU DÄ SKA NOG GÅ BRAUU!!!

Ville ni läsa någonting djupsinningt istället?
Nej, det får ni fan inte. Jag har ingenting att komma med ikväll. Bara massa blaj; blaj på blaj. Ni skulle iofs kunna få välja bland kategorier av blaj och säga vad ni helst vill läsa om

1) mina sömnproblem - i detalj och mer utförligt
2) mina känslor inför magnus uggla
3) vad jag vidare känner för min nuvarande kurs

Ni är inte så sugna på att läsa något utav det, gissar jag?
Tänkte väl det.

Jag har ofta ett starkt behov av att slänga ur mig anekdoter från min Asien-backpack. För den innehöll så otroligt mycket, men jag är rädd att folk ska tröttna. Å andra sidan är det garanterat mer givande än detta... ni ska få minsann få höra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback