miljömobilt


DIS' MAH NEW PHONE.

Hej ädlingar!
Skulle inleda med "jag vet inte varför jag inte har uppdaterat under mina dagar i stockholm.." men det vet jag visst. Jag har helt enkelt inte riktigt suttit vid datorn, mitt schema var rätt välsmäckat från start. Och det har varit fint som fan att umgås med folket. Flängt runt massor, vet knappt vad jag heter och jag vet inte om jag har käkat ett enda ordentligt mål mat sedan jag kom hit. Det har jag nog inte, come to think of it.

Anyways!!
Ville berätta någonting coolt. Jag fick en ny mobil av mina kära föräldrar för att de är så snälla och kanske för att med min lånetelefon får man bara höra mig ropa "va? VA? vad saru? Vah?" pga lite taskig ljudkvalité.. Hur som helst, de tog saken i sina egna händer och tog med mig för att hitta en lur.

Min nya Sony Ericsson är en GreenHeart telefon. Den är gjord på återvunnet material, så lite kemikalier som möjligt i tillverkningsprocessen och den är lågenergiladdad. Dessutom är den för jävla praktiskt och bra, och ska hålla längre än en telefon gör i normala fall. Den tål lite stryk, helt enkelt.

Så tack, mamma och pappa för denna gåva!

Kommentarer
elin säger:

helt klart den bästa telefonen!

2011-10-17 | 07:06:08
Bloggadress: http://dissolve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback