inlämnad



Nu är jag så  j ä v l a r n s  trött. Uppsatsen är inlämnad och nu har tentauppgifterna har publicerats, så imorgon börjar det om. Hemtentan ska vara dubbelt så stor, och lämnas in nu på tisdag. Så den här helgen blir hemmahelg.

Tur då att jag får en soffa och två fåtöljer imorgon, aiiight?

Kommer att bli så oerhört mysigt här hemma, ni anar inte, jag ska utnyttja mina 22kvm helt maximalt tänkte jag.

Har ni sett den här förresten? Egentligen borde det inte vara kul för att det handlar om brodern till en tjej som nästan blev våldtagen av en snubbe som tog sig in i hennes sovrum men alltså.. Då har folk börjat mixa intervjun som brodern gjorde i TV, och eh,

DEN ÄR JU ASHÄRLIG DEN HÄR LÅTEN:




Vet ni vad det absolut sjukaste är?
Den finns på spotify.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback