i know places we can go away




Den här boken, den är säkert jätteintressant.
Om nio dagar så vet jag för då minsann har jag skrivit en liten analytisk uppsats om den, med utgångsläge i en egenhittat tes och med referens från ett gäng andra artiklar.

Fyfan vad jag ska sitta i bibblan, det hör jag det.
Först ska jag dock försöka lista ut vilken granne det är som är så oerhört störande. Idag fick jag nog och blev jävligt ilsken, så efter några djupa andetag beslöt jag mig för att gå upp och faktiskt säga till så vänligt men tydligt som det bara går. Tyvärr blev det ingenting mer med det hela. Det går nämligen inte att lista ut vem det är, för även om basgången stör väldigt mycket inne i min lägenhet så kan jag inte att höra utifrån vem det är som spelar musiken. Skulle kunna vara en lägenhet brevid, under, eller som jag trodde; rakt ovanför.

Den här idioten tar udden av min inflyttningsglädje.
Jag har hållit mig ut boet större delan av idag i alla fall. Tentahämtning, föreläsning från en militär som varit på FN's fredsstyrksuppdrag i bland annat Sudan, och därefter pub med en lärare och massa kursare för att prata demokrati över en öl. Mysigt!

Innan jag avslutar. TILL DIG GRANNE:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback