halloween



HAHHAHHAHAHA Ser ut som att min vänsterhand är ENORMT BAUTASTOR men det är ju bara för att andra handen är bakom. Hur som helst, ser rätt äckligt ut.

Gick upp alldeles nyligen. Helt sant. Förstår inte hur jag kan vara så trött att jag tycker det är okej att gå upp efter två, men så är det. Fikade hemma hos en klasskamrat och nu om en stund kommer ett par andra över och dricker lite vin. Osannolikt liv här. Ni anar inte; går du till ICA träffar du någon glad klasskamrat, vandrar du hem till någon så träffar du troligtvis någon på vägen, alla bor i husen brevid varandra. Eftersom att min klass är så trevlig så är detta så GÖTT.

Klart det känns lite som att de dagarna man är på sitt vidragste humör och inte vill träffa någon (mest för deras skull) så kan det vara lite frustrerande. Men det är ju inte vidare ofta man är så bitter, lyckligtvis.

Öh för att anknyta lite till rubriken: Jag kommer nog inte fira halloween på något vis ikväll. Det är hemtantatider, och jag vore lite omsidig om jag gick ut ikväll (sen finns risken alltid där, just saying).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback