en helgkväll på campus börjar oftast med en inflyttningsfest









Livet på campus blir bara bättre och bättre, eftersom att sammanhållningen blir det.
Igår satt jag och pep av skratt, först i biblioteket på dan och sedan på en fest med nya vänner. Jag tror om och om igen att jag har börjat lära mig folk, men de överraskar ju hela tiden. Och det är så fantastiskt när de släpper in en, och man får vara den man är, och man får lära känna dem.

Det låter kanske som en ganska harmonisk målning av en festkväll. Det var inte som att vi satt under djupa samtalsämnen och lärde känna varandra på djupet. Det var skämt på skämt på skämt, lapdance, nya skämt, runtspring, dans, dans, dans, sitta på golvet och skratta som en tok ooooch en hel flaska mousserande.

Ooooooooch jag är helt körd idag.
Men det var grymt kul. Det var det verkligen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback