det är läge att hugga in i böckerna



Ni ser den där högen där borta?
Den är det sista jag behöver röja undan från det som har legat i kartonger. Jag är så himla sugen på att pyssla färdigt. Men framför mig ligger Democratization boken, och påminner mig om det budskap läraren i min nya kurs sa idag:

.. ni kommer ha extremt mycket läsning under den här kursen. Jag kommer inte att ge er några svar. Ni får söka fram alla artiklar själva så att vi inte gör det för enkelt för er. Om ni halkar efter så är det ingen idé att ni försöker. Ni har två stora inlämningsuppgifter, ni får fail på hela kursen om ni misslyckas med en och jag förväntar mig att ni skriver bra, ingens första utkast är bra heller så det är ingen idé att ni sitter in i sista stund för då kommer ni ändå inte får godkänt. Under kursens gång förväntar jag mig att ni följer åtminstone en amerikansk dagstidning aktivt.

..så jag får nog skjuta upp mitt pyssel lite.


Kommentarer
elin säger:

Din lägenhet är så fiin!

2011-10-05 | 12:41:42
Bloggadress: http://dissolve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback