måste blogga medan jag äter min nattmüsli



Nej, inlägg tenderar inte bli så bra efter tre på natten.
Kikade lite i min tidigare blogg och fann denna bild. Så otroligt mycket har hänt sedan 10 Juni 2007.

Det där var ju förvisso helt självklart, går inte att undivka att det händer grejor på fyra, nästan fem, år. Så eh alltså det konstanterandet är väl ingenting att skryta med direkt.

...annars då?
Stod och lutade mig mot en vägg på utestället. Höll utkik efter en vän eftersom att jag inte ville dansa själv och mina friends var utspridda. Då kom en kille fram och ställde sig och stod. Han väntade också på någonting. Tyckte det var rätt härligt ändå att vi kom överens om att ha ha det lite tråkigt tillsammans en liten stund. Sen skiljs man åt för alltid, och tackar för stunden.

Ah, livet hörrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback