Tema "I"

Long story short: Vi hade tacksittning igår, för att ge våra faddrar lite APPRICIATION MAAAN. Så vi samlades och alla skulle klä sig till någonting på I. Så jag gick med tre andra som familjen Ivarsson, Inavlade lantisar. Höll tal på temat. Det var sjukt. Men totalt underbart att dansa en helkväll i platta skor och en killes byxor, med hängslen... KOMFORT.

Fin klass, rolig sittning, kreativa utklädnader, grym musik och underlig efterfest. La mig sex imorse och det var lika bra att jag var med hela vägen den här gången, för nu ska jag inte festa mer förren efter den här kursen.

Måste prioritera annorlunda nu. Ska lära mig allt jag kan om international löööööw (våran lärare uttalar gärna International Law så).










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback