MEN NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!



AAHH!!

Jag har länge länge tänk att en dag ska jag minsann se David Guetta live, höra hans musik och dansa till hans bas när han är där. Alltså det är någonting jag verkligen vill riktigt, rejält, redigt mycket.

Och guess the fuck what?
Han kommer till Stadion i Stockholm -
samma dag som jag åker ned till Köpenhamn.

OH COME ON!

Not cool. NOT COOL!

Jag är seriöst upprörd.

Skulle ju höra Getting over, On the Dancefloor, The world is mine, sexy bitch, toyfriend, in love with myself, i wanna go crazy, when love takes over, who's that chick..


Kommentarer
Isabella säger:

Oh shit:(

2011-05-17 | 22:30:24
Bloggadress: http://cocaineblues.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback