dagens definitiva tankeställare

Läste precis den här ledaren.
En påminnelse om priset man egentligen betalar för billiga kläder.

Dör lite inombords. Och glädjer mig åt att mina senaste fyra fynd åtmistone har varit second hand. Men jag bergriper ändå inte varför jag inom en kort period säkert står där igen, i någon klädbutik, och glädjs åt mina nya, fina, billiga jeans eller den där tröjan som kostade så lite att man "lika gärna" kan slå till.

För man glömmer bort. Förtränger. Låtsas vara klok.

Hycklare.

Kommentarer
Isabella säger:

Jag fick en extrem avmsmak för shopping, iallafall billig sådan. Grym artikel!

2011-05-29 | 20:05:05
Bloggadress: http://cocaineblues.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback