businesswoman



Idag har jag suttit i timmar och pulat med pärmar, leverantörer, beställningar och sånär ekonomiska uträkningar jag kan komma. Jag inledde dock dagen som kallskänka. Sen var jag barista. Sen sålde jag kläder.

Och imorgon, ja imorgon så ska jag på mitt första möte som miljöansvarig.

Hur fan gick allt detta till?
Multitasking!

Kolla bildbevis på årets första dopp i Bellas blogg. Sick att vi gjorde det, ville jag bara påminna er om, det var.. vad säger man om kyla, uppfriskande? Jamenvisst.  Åt för övrigt en wonderful måltid Indiskt med damen ifråga alldeles nyss. Sjukt, att fastän vi sågs dygnet runt i Irland förra veckan, och fastän vid setts gånger om sedan dess, så känns det som att vi ändå knappt ses enough.

NATTI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback