strøgen

Det finns ett Marockanskt tehus på strögen!!
Mint thé drucken ur små koppar, smakrikedom från det jag kallar min himmel.

Om man bortser från att en Coca Cola på ett centralt café kan kosta 40 danska kronor så finns det förfärligt mycket positivt med den här staden.

Sitter ensam i lägenheten nu medan Lasse jobbar. Himlen är askblek och grå, marken mörk som efter regnet. Jag åt just pannkakor och ska snart slå mig ned i vardagsrummet och se folk promenera förbi. Känns harmoniskt här på fjärde våningen, och bara fem minuter bort ligger centralstationen. Där ska jag möta upp Kim om ett par timmar.

Lyssnar på J.Lo feat Pitbull - On the floor och det känns som att jag är påväg till en fest. Men det kanske är för att mitt liv är en fest precis just nu? Mitt största problem är vad jag ska ha på mig. Och att jag inte fattar hur man kopierar en adress i en Mac dator. Höh.

Peace. Stay outta trouble.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback