look back in silence



Ao Nang beach, Dec 2010

Nu! Första gången jag får uppleva spänningen efter en äkta arbetsintervju. Tror att det gick bra i överlag idag. Jag är i vilket fall rätt stolt över mig själv som lyckades hålla nervositet, samt stamningen som kan uppkomma därav, i styr. Till skillnad från Colin Firth skulle jag nämligen förmodligen inte få en Oscarsstatyett om jag stammade.

Det hade varit läckert.

Nu ska jag skutta in i en helg som är pyntad till tip and toe både på jobb- och fritidsfronten. Kalaaaaskul!! Vem säger så seriöst förresten? "Det blir kalaskul!". Känner mig som 13 år igen, fastän jag faktiskt inte kan minnas att jag använde det uttrycket då heller..

Men fuck that, vi kör!
Den här helgen ska bli kalaskul.

Peaaace♥



Kommentarer
Felicia säger:

Åh vilka härligt varma bilder!

2011-03-04 | 12:23:44
Bloggadress: http://www.bloggnummertre.blogspot.com
LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN! säger:

Vad kul att arbetsintervjun gick bra! Duktigt gjort =)



Och vilka fantastiska bilder!!

2011-03-04 | 18:52:03
Bloggadress: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback