on ze catwalk YEAH.


I väntan på att det ska kicka igång, här i Alexandra Svedmans vackra käder.


Closeup på det tjusiga sminket Jenny lade.

BÄSTIS och jag på samma visning!! Hur najs?

Grymt duktiga Emmi Avergren

Alex doing the final touch

Trivsam kaos

First time on le catwalk!

Stört sköna klackar. Stiligt att jag verkar hålla i ett osynligt glas, typ. Arm på vift.


Snygga Emmi i sin egen design!


... Emmi har även designat byxorna som satt vrålsnyggt!

Först av allt en eloge till modeskolans duktiga elever, tack till Emmi och Alex som ville låta mig visa upp just deras kläder, tack Jenny för läckert smink och foton och tack livet för att jag fick gå visning där även min bästa vän Bella deltog som modell.

asså. Bara så jävla NAJS grej att få uppleva.
Tänker väl inte krångla till det med djupare förklaringar än så.

Sweet.
Gör't igen imorgon, anyone?

Kommentarer
Emmi säger:

lätt att du är med nästa gång!

2011-06-10 | 09:52:00
Bloggadress: http://emmiavergren.blogspot.com
Isabella säger:

Så nice!!

2011-06-10 | 19:08:06
Bloggadress: http://cocaineblues.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback