pose



Ikväll ska jag in till stan, och nu jävlarnimig har det varit så varmt att det får bli barbent och magtisha. Det känns ohyggligt bra ska jag tala om, och jag är inte ens en liten andel så bitter som jag ser ut på bilden! Ser till och med lite ondskefull ut, skulle eventuellt tycka det vore lite överdrivet att kalla mig för det.. Olyckligt fotografi, helt enkelt.

Nu sitter jag här och svettas och tänker att det är så SKÖÖÖÖÖÖNT att jag är ledig imorgon.  Jag får göra vad jag vill natten ut, sova hur länge jag vill imorgon.. sällsynt.

öh. ja det var det.
stimulerande.

Kommentarer
Emmi säger:

fan va snygg du ääär!

2011-07-04 | 11:05:54
Bloggadress: http://www.emmiavergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback