tracing away

Blev ju nästan lite rörd av hur glatt bemött jag blev av mina forna arbetskamrater när jag svängde förbi idag (fast vi delade egentligen bara kök eftersom de jobbar i grannbutiken). Har skuttat runt mellan fotograferingen, Greenpeace nya kontor, gamla arbetsplatsen och Billys ädla boning.

Sitter nu här och sneglar på utbildningar och känner ett sug efter att provsöka.
Kittlande tanke!

Är i alla fall inte up for alla dessa kvällar med Scrubsrepriser och uppskjutande av göranden. Skönt att det känns i min kropp att det inte passar mig längre. Nu har den vecka jag gett mig själv att landa passerat. Så när jag kommer hem efter min Skånetripp i helgen så blir det spännande att se vad för jobb jag kommer att slita åt mig i konkurrensen.

Nu skall dock denna helg ägnas helhjärtat åt det faktum jag inte riktigt velat ta till mig ännu. Nämligen att min brush flyttar till Skåne imorgon.

Stockholm blir inte detsamma.
Det är det mycket som inte blir.

Tur för henne att hon är för bäst för att jag ska kunna vara tjurig på att hon överger mig för de där vindiga breddgraderna i södra Sverige.

Kommentarer
Brush säger:

<3<3

2011-01-16 | 13:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback