världen behöver mig

Nu när jag har gjort värsta grejen av att lämna huset är det nästan lite förnedrande att jag förmodligen inte ens vet om det lönar sig att göra detta. Vissa av bussarna är inställda, men oklart vilka. Vissa av tågen är sena, men oklart vilka och hur mycket.

Om två och en halv timme ska jag vara på jobbet. Det är snöstorm. Jag skulle gissa på att jag har tur om jag faktiskt kommer till jobbet i tid, och att komma fram över huvud taget beror ju helt och hållet på om bussen väljer att dyka upp.

Detta är katastrof, inte enbart för mitt personliga välmående, utan också av den enkla anledningen att jag har en otroligt viktig uppgift i detta kaos. Sälja te och kaffe! Hur ska folk nu kunna bjuda sina gäster på en ljuvlig kopp Java, eller erbjuda sina mer hälsosamma vänner på lite grönt te sådär på kvällskvisten?

Inte bra. Jag måste helt enkelt trotsa vädret.

Here we go.

Kommentarer
Linn säger:

I BELIVE IN YOU!!!!!!

2011-02-11 | 14:17:46
Bloggadress: http://imunwritten.blogg.se/
Brush säger:

Go go go!!

2011-02-11 | 15:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback