treeees happy treeee friends.


BORNEOOOOOOOOOOOOOooo, fotat af MÄJ. Nån som är förvånad?
Idag på Travel Channel visade de ett reportage där den irriterande Australienska killen,
whathisname, klättrade upp för Mt Kinabalu och besökte sepilok orangutang center. Jag
tvingade mamma titta med mig och satt och ropade "DÄR VAD JAG FATTA HÄFTIGT!!".

Jag saknar TRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN. Och inte granar, tallar eller björkar.
MAFFIGA TRÄD.

Dock: Extremt vackert vinterlandskap ute idag. Blå himmel, sol, vitt puder i decimeterlager precis överallt. Riktigt ljuvligt, faktiskt, nästan värt gårdagens oväder och att bussen gick sönder påvägen hem på grund utav det.

Idag, lördag, är jag återigen pigg och glad. Igår var jag lite bitter kände jag.
Heja heja, osv. Nu ska jag nog se på Flight of the conchords.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback