och det, är nice

Sitter i ett solvarmt kök. För tillfället består sällskapet utav en kolsvart katt med stora, gula ögon. Fantastiskt fina Hendrix. Har druckit onaturligt mycket te (det tenderar bli så hemma hos Emma och jag tycker det är störtmysigt) och haft en bunt värda samtal. Igår var vi ett helt gäng som satt och revederade om livets innehåll över en gratäng och smulpaj. Ända in på natten.

Skönt.
Att jag dessutom vaknade upp igår med älskade Bella som sovit över gör hela störtmysfaktorn över denna inledning på helgen alldeles slående hög. Vi spelade gitarr och sjöng innan jag åkte till jobbet, bara en sån sak.

Och jag kommer förmodligen kunna boka en resa söderut snart.
Yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback