tinie tempaah




Ok, målsättning;
Skaffa ett jobb, inte sminka sig och ta bilder på tisdagseftermiddagar.

Dock, inspirationsmässigt är jag nu PEPP!! på våren. Inte nog med att det ska bäras höga träklackar och sköna klänningar, jag hade även tänkt ge mig inpå ett för mig skrämmande terretorium: min mammas gamla 70-tals garderob. Där kläderna är sådär uppenbart fula, men med en snits kanske kan bäras snyggt? Återstår att se. Om jag går runt som en idiot får jag bjuda på det istället.

Lyssnar: Pass out

Kommentarer
Brush säger:

Sjukt snygg bild brush!

2011-02-08 | 22:52:36
Annika säger:

tack du min ädle!

2011-02-09 | 00:50:15
June säger:

Du är grymt snygg! Jag tror 70-talsstilen passar ditt utseende på något fint. Eh, fast det där betydde inte att du ser omodern ut :D Hoppas du hittar något roligt, annars kan jag ta din mammas garderob, det är lugnt ...

Sv: Ja! Så fint! Jag håller med, vill bara att snön ska smälta undan så jag kan gå runt i hängelklänning eller vit spetsklänning och jeansjacka och undvika lerpölar med mina fina ballerinaskor eller converse. Och så färgglatt nagellack på, förstås!

2011-02-09 | 14:52:25
Bloggadress: http://junesabstracts.blogg.se/
LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN! säger:

Du blir så otroligt snygg på alla bilder - ser ut som en riktig modell! =)



Ha en underbar alla hjärtans dag fina du! <3

2011-02-14 | 11:49:02
Bloggadress: http://eimk.blogg.se/
Annika säger:

June: haha du kan ta hennes garderob, tydligen hade hon slängt de 70tals kläder jag suktade efter. inte okej;) och TACK!



Lina K: tack så SJUKT mycket, hoppas din valentines var superb!<3

2011-02-15 | 19:43:15
Bloggadress: http://nobigfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback