helt jävla obegripligt

Det finns några särskilda, vidriga människor.
Ni vet de vars beteende men aldrig kommer att förstå. De som faktiskt beter sig som om de inte bär något samvete, som om de äger ett hjärta som är blindfolded och har ett huvud som de inte använder.

Jag kommer aldrig förstå den grymhet de kan erhålla, dela ut, sprida som smuts i vind.

Det är de som mobbas helt ohämmat, hånar, sparkar på de som är nedgrävda.
Och ikväll har jag sett en utav dem i sitt esse.

Jag förstår bara inte hur man kan vara så empatilös.

Kommentarer
Paulina hilding säger:

nej elakhet och grymmhet kommer jag aldrig att förstå mig på! fin blogg :)

2011-02-17 | 23:56:11
Bloggadress: http://paulinas.bubbleroom.se
Annika säger:

Eller hur? Tack så mycket:)

2011-02-18 | 10:19:50
amanda ~ annasdotter säger:

sånna människor finsn det gott om .. :)

2011-02-18 | 10:34:24
Bloggadress: http://annasdotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback