åhh jaaaaaaag minns det så väl. - agda 83




Borneo OKT 2010. Foto av moi och Lasse.

Idag längtar jag!

Några dagars svett och längtan, sedan kördes vi på baksidan av en van på rangliga träbänkar, till allra högst upp i Norr. där fick vi två strandlängor alldeles för oss själva. Vi grillade fisk, simmade omkring, såg vattenormar och lekte av oss all den där extraenergin som byggts upp sedan vi landade på ön.

Borneotimes för bövelen♥

Jag har för närvarande inte mycket till liv. Idag satt jag fängslad framför säsong ett av OC, eftersom att kanal 5 visar mina favoritavsnitt. De där när psykot Oliver dyker upp och blir besatt av Marissa och är elak mot Ryan fast hon inte märker, och Ryans misstänksamhet mot Oliver gör att Marissa vänds mot honom? Ni vet?

Ok.
JAG MÅSTE HITTA ETT JOBB.

Kommentarer
Josefin -Happy Days- säger:

Precis samma kände jag med mina byxor, älskade i ena stunden för att känna mig helt i vilse i dem nästa. Så efter mkt övervägande bestämde jag mig för att de fick åka tillbaka då de inte kändes 100.



Härliga bilder, sommar nu tack!

2011-02-10 | 16:30:19
Bloggadress: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Angelica säger:

sv: Ja men eller hur! tror nästan alla blir det igen, bara för att det går nu på tv ahhahaha men O.C är ju grymt bra. kan inte hjälpas.

2011-02-10 | 22:24:22
Bloggadress: http://mataduvor.blogg.se/
Linn säger:

HAHAHAHAH! Kollar man på OC så ja, då behöver man ett jobb.

2011-02-10 | 23:50:18
Bloggadress: http://imunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback