värdelösa jävla skit

Jag känner mig ganska nedslagen av den här kursen.
Det finns ingen rimlighet i den tiden jag behöver lägga ner på att studera kommande vecka. Egentligen skulle jag behöva ungefär hela veckan, hela dagarna. Jag är inte klar med mina mål, till och med de mest oambitiösa har brustit av tidsbrist.

Jag har tamejfan inte ens tagit mig tiden att boka hembiljett. Och att åka hem kommer för övrigt vara värdelöst, eftersom att intensiv repetition, tenta första skoldagen och därefter tre-dragar-i-sträck uppsatsskrivning kommer ta kål på mig totalt.

Jag försöker att inte låta stressen nå mig, men istället känner jag att jag lika gärna borde ställa in alla planer och sitta här med mina böcker dygnet runt hela helgen.

Hur ska jag hinna?
Det är dessutom helt omöjligt att studera ifred här hemma. Halleluja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback