sitta och glo.. ELLER

Bitchigt stora påsar under ögonen, snurrig i skallen. Det tycks vara så att min kropp är i en återhämtningsfas, för pigg är jag inte, och jag gick precis upp.

Till mitt försvar försökte jag gå upp runt elva men det kändes fysiskt inte möjligt.

KUL. Nu ska jag studera hela dagen. Ska läsa om kapitalism. Det är förvisso kul. Men jag hade hellre legat på en såndär soff-divan hela dagen och blivit matad med vindruvor av nån snubbe som ser ut som en romersk krigare.

Alltså, ifall ni inte visste så är det dom enda två alternativen jag ser den här dagen. Studier, eller bli bortskämd av romersk krigare. Det sistnämnda tycks inte hända så jag öppnar snällt min bok nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback