oh dude

I was like. so drunk last night. Omg.

dagen innan jul alltså, JAJJEMENSAN, dags att klä på sig och göra lite nytta kanske? Ska bara dricka lite mer vatten. Återhämtningsfasen är inte helt avslutad.

Vems briljanta idé var det att dricka varsin vinflaska plus lite till sådär en torsdag i december?

Missade bussen hem och tog en taxi. Chauffören var ädel som få och hade stort tålamod med mitt tveksamma tillstånd, kanske speciellt beundransvärt eftersom att jag vill minnas att det blev en hel del upprepningar där i taxibilen.

Taxichaufför: Jag var ju lite tveksam om jag skulle ta den här körningen först, jag är ju så sugen på kaffe eller nån fika.
Jag: Jaaaa. Eheheh. Det förstår jag. Sväng höger.
Taxichaufför: Men så tog jag den ju ändå.
Jag: Jaaa. Eeheheheh. Sväng höger.
Taxichaufför: Jomen jag var ju lite tveksam-
Jag: Höger här framme.
Taxichaufför: ...men det här är ju en bra körning.
Jag: Ehehe. Och så höger här framme.


Det jag vill illustrera med den här bilden är att snön nu inte är kvar med oss. I alla fall inte merparten utav oss. Samt att jag inte är i tillräckligt bra skick för att själv medverka i bildrutan. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback