glädje glädje



JAG HAR BOKAT BILJETT TILL COLDPLAY I STOCKHOLM!

Nästa år, 30 Augusti. Det är så löjligt långt dit, men sen har jag också velat se dem löjligt länge. Så det är verkligen bara att luta mig tillbaks och nästa gång någon utav deras låtar shufflas fram på Spotify så kommer jag kunna tänka att äntligen, äntligen är det min tur att se dem.

Lycka.

20 min senare
: SÅ JÄVLA TAGGAD! Herregud vad fint det kommer bli. Lyssnar på deras nyaste singel Paradise som jag inte har hört förut (!) och inser att den ska jag förmodligen få höra live tillsammans med andra låtar från nyaste albumet. Och klassikerna. Herrejistanes så fint det ska bli. Skoja inte AHH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback