"yes we can!"

Idag har jag blivit indelad i lag USA, gjort skottkärran och glidit på mage, vunnit i sopsäckshoppning, skavt av så mycket hud på ena lilltån att jag inte kan ha skor på mig, haft en blivande klasskamrats tunga på min fot samt en annan klasskamrats tunga på min haka, varit på fullsmäckad förfest, druckit rödvin ur petflaska från min nästa rumskamrat, festat med snöbyxor och reflexväst, dansat mig svettig, blivit vän med en asrolig kille som inledde med att en dans med honom är helt gratis, och sedan har jag vandrat hem de fem minutrarna från puben hit lyssnades till massor utav röster och musikkällor från campusområdet.

Imorgon fortsätter vi!
ISP, la la la la... (haha jag vet, man hatar studentramsor när man inte själv är en utav dem som sjunger dem)




Kommentarer
elin säger:

FAN VAD NICE!

2011-08-24 | 07:24:11
Bloggadress: http://dissolve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback