sista arbetsdagen

.. i alla fall med heltidsanställningen, extra på lov räknar jag ju med! Detta kan inte vara slutet, så att säga.

Hur som helst samlade mina kära arbetskamrater ihop sig på lagret, bad mig dyka upp och hade ordnat så att jag fick ett bord jag tittat på länge, en flaska mousserande och ett helvrickad kollage som är lite för "out there" för bloggen men som uppskattades av yours truly!

Aaanyway ni kommer vara VÄLDIGT saknade!!! Tack för allt!




Fick också med mig en stor stickad tröja och en ursnygg klänning för sammanlagt 140kr. Egentligen är ju detta i sig ohyggligt billigt, men hör och häpna vad vi har för REA: Man får ta en plastpåse från oss och fylla med så många rea-märkta plagg  som får plats, sedan får man allt detta för 50:-. Crazy shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback