om tio minuters promenad känns för långt bort så är fem timmars bilresa alldels för långt bort

Förstår ni hur bortskämd jag är?

Jag har liksom fått lyxen att kunna räkna med att ha världens mest trogna, lyhörda, godhjärtade och ödmjuka vän vid min sida precis hela tiden. Det spelar liksom ingen roll vad jag gör, hur jag beter mig, vad jag babblar om i timmar. Du bara tar hela mig och älskar ändå. Det kan vara det största som finns, det där fullständiga accepterandet av en annan person.

Du är en stor del utav mig och den jag är.
Love you looong time.





Kommentarer
Isabella säger:

Älskar dig jordens bästa vän ♥

2011-08-20 | 21:34:23
Bloggadress: http://cocaineblues.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback