"nu sitter hon där"



Hej!

tja tja.. tjabbe tjena. HALLOJ! Nämen hoppsan, sitter du där och läser?
Här sitter jag i huset i centret utav det här campusområdet och bara känner in den här nya miljön. Det doftar vår och äldre herre! Eller nej, det gör det inte. Hade varit jobbigt. Det doftar disk eftersom att jag just har diskat, och det är grönt och solen skiner och min nya roomie, Bente, är asskön.

Hör ni det? FETT SKÖN är hon och så är även hennes föräldrar som är här och hjälper till, flytten i all ära. Just nu bor vi tydligen i nån slags tvåpersons variant så det är väldigt mycket yta. 64kvm. Helt osannolikt, trodde hon skulle bo i samma slags etta som jag ska bo i sen eftersom att jag ska bo i ett hus här bakom. Så nu kommer jag vänja mig med LYX under nollningsveckan.

Schtek. Schtek smålandstyle, yeeeeeeeeeeeee!
Other words: Jag gillar detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback