"lite" pinsamt

Hur ni vet att jag har börjat bli en kärring:

Igår så ville brush ta ett par öl på medborgarplatsen. Utmärkt!
Så jag dricker en öl här hemma, sedan åker jag in till stan och vi dricker två st fatöl var sedan ska jag ta pendeln hem eftersom att jag ska upp och jobba och så vidare.

På den korta promenadvägen till stationen noterar jag kanske lite generat för mig själv att den ändå väldigt blygsamma mängden alkohol har gjort mig lite trött och segögd, och jag bestämmer mig för att köpa någonting sött på hemvägen för att få mig en liten sockerkick.

Går in på affären, tar en Daimglass, klickar in kortkoden går.
Ja, alltså. Går därifrån utan att ta mitt VISA kort med mig.

När jag vandrar mot perrongen knackar därför någon mig på ryggen och denne någon är en räddare på skateboard som säger att "jag tror du glömde ditt kort". Får walk-of-shamea mig fram tilll kassan och tacka så mycket, men liksom,

TVÅ ÖL på stan och kontrollfreak-Annika glömmer kort i butiker.
Let's talk about fail baby..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback