helt osannolikt underbart



Ser ni alla tre tards på bilden ovan?
Nu var det ju rätt många veckor sedan vi träffades på ett hostel i Belfast, Nordirland, och snabbt upptäckte hur kul vi kunde ha ihop. Var uppe hela natten och spelade spel och försökte dansa lindy-hop. Åt Irländsk, hemlagad brunch morgonen efter. Fick därefter den briljanta idén att åka på roadtrip längst kusten, bör nämnas då att fotografen till denna bild heter Tony och han var med på allt detta och det var ruskigt kul.

Nu är det i alla fall så att Chris ska hälsa på i Sverige. Samma söndag som jag flyttar.
Och att inte enas än en gång går inte för sig - så lösningen kom snabbt;

Jag har ändå inga plans på måndagen eftersom att nollningen böjar på tisdag. Så Chris och Bella åker till Växjö för att vara med mig min första dag. Vilket är rent utav FREAKING AWESOMETASTIC!!!!

Det var allt jag ville säga. Hur grymma vänner jag här, även de som är lite skäggiga och bor overseas och som jag bara träffat en gång tidigare. De är bara så otroligt fina.

Nu, sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback