deeds of dday



Dagens bästa är som så att jag har införskaffat mig en sprillans ny dator, med vilken jag lyckades finna en webcamfunktion och därför tog bilden ovan där min hand ser enorm ut. Lucky you guys som får se den. Datorn är en riktigt funktionell, snygg HP Pavillion med en kickas processor och med tillräckligt minne för att orka med allt mitt jidder.



Dagens fail vore väl förmodligen att jag i ren, skärrad tidspress och osäkerhet sa at javisst, klart jag ska ha Office paketet till för endast 995kr! DET ÄR JU FÖRHELVETE EN FÖRMÖGENHET, hör ni det, microsoft shitasses? A GIRL'S GOTTA EAT.

Pust, okej, ute ur systemet. Nu ska glejas med virusprogram sen jävlar ska den här fagra lilla maskinen proppas med foton.

And oh - fyfan vad jag kommer missbruka webcamfunktionen när jag sitter där uppe i växjö och tycker synd om mig själv. Jag kommer posta foton där jag äter och fråga "vad äter ni själva???", jag kommer göra videos där jag berättar om mina studiedagar, jag kommer att dokumentera inredningen utav min lilla lägenhet och jag kommer garanterat att trötta ut er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback