att ha någontans att bo; sova, äta, grubbla



YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOo!!

Två FETA och slutgilttliga plus på projekt hitta-boende-i-Växjö.

+ Jag har fått hem mitt påskrivna lägenhetskontrakt idag!
+ Jag har fått ytterliggare en vänlig växjöbo att öppna sitt hem, vilket innebär att jag nu har boende under både nollningsveckan och månaden därefter. Perioden innan min egna inflyttning behöver alltså inte spenderas med underlig couch-surfing hos randoms jag raggar upp på nationerna (en diskussion jag för övrigt hade med min chef idag).

Sakerna och tingen börjar falla sig i plats nu.
Och dagarna ditåt går fort, så väldigt fort.

Kommentarer
elin säger:

fan vad nice!!

2011-08-10 | 21:19:25
Bloggadress: http://dissolve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback