assåååå




Att packa ihop sitt liv.
I vilken ände börjar man?

Om jag nu förutsätter att jag faktiskt flyttar hemifrån om en vecka for real (!) så ska ju allt mitt jidder faktiskt packas ihop. Sådant som inte följer med ska upp på vinden, sådant som ska in i lägenheten ska finnas här att lägga i ett flyttlass och köra ner när jag får tillgång till lägenheten i oktober. Sedan ska jag fixa fram allt jag behöver för de första fem veckorna, så lite som bara möjligt, eftersom att jag i princip kommer bo på golv och leva ur en väska.

Det är den totala kaosen i mitt lilla överanstänga huvud. Jag är lite kontrollfreakig i vanliga fall och nu ser jag mig omkring och bara BAM! Svårare blir det verkligen utav att jag inte vet ännu vilka möbler som följer med eller vilka förvaringsutrymmen jag faktiskt har i lägenheten.

Men vad gör man liksom? Man lämnar ju studentmössor och gamla nostalgiprylar hemma, men man vill ändå ha med sig lite grejor man samlat på sig för det är ju ett hem man ska fixa. Vafan ska jag göra med min japanska hemasnidda hårborste jag fick i present av sebbes värdmoster liksom? Vad gör jag med min träbuddha som jag fick av Lasse på Bali?

Shittzle.
Köpte i alla fall upp typ hela IKEA idag och det var.. coolt.
Fett vuxet.

ADULTPOINTs-ALERT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback