Temästarn!

Idag var jag på tekurs med företaget som jag jobbar för. Det var anställda från hela landet samlade, och efter ett par timmars information så fick vi den roliga uppgiften att blanda ett eget te!

Min grupp gjorde ett svart te med smak utav mango och hallon. Själva ideen kom ifrån min arbetskamrat Caroline, sedan tyckte jag vi skulle dekorera med lite solrosblommor också.

När alla sex grupper blandad egna sorter med hjälp utav te, aromer och dekorationer så fick vi provsmaka varandras. Det var en helkul grej, och som en fet bonus valde temästaren Marcus ut vårat te som favorit! Woop woop! Carolines förtjänst no doubt (även om jag bidrog otroligt mästerligt till estetiken när jag tillsatte solrosblommorna).

Det var heltrevligt.
Nu ska jag nog ta en kopp av vårat te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback