Viktnedgång

Idag har jag faktiskt känt mig lite bitter på mitt eget utseende för första gången på länge. Först fattade jag inte varför. Sen kom jag hem, kollade mig själv ordentligt i spegeln och insåg att jag har blivit alldels för smal. Jag har gått ner i vikt under en period, men inte såhär.

Mitt ansikte ser inte frisk ut, mest utmärglat och allmänt blah.
Jag har haft riktigt taskig aptit och väldigt kassa matvanor hela vintern, så det är inte konstigt. Men nu i samband med att jag har börjat träna så kommer aptiten förhoppningsvis komma fram igen. Annars får jag tvinga i mig käket ändå I guess.

Kunde varit värre men det är lite trist när kläder inte passar och när man dessutom matchar sitt bony-ass med lite blek vinterhy så blir det fan lite ovärt.

Aja. Mer glass till mig!



Kommentarer
Linn säger:

Oj. Det problemet har jag aldrig haft. Kan säga att det inte var nånting jag tänkte på i alla fall, tänkte mest på ditt fina hår! Bamsekram till dig

2010-03-12 | 23:13:45
Bloggadress: http://imunwritten.blogg.se/
Annika säger:

tack sötaste!:) kram!

2010-03-22 | 00:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback