It is official

Jag kan ju ha Sveriges gulligaste chef.
Hon har märkt att jag har varit lite disträ på senaste tiden, och då hade det ju varit fullständigt okej om hon givit mig en tillsägelse och sett att jag har skärpt mig.

Men vad gjorde hon istället när jag kom till jobbet idag?

Hon erbjöd mig nycklarna till sin lägenhet i Spanien, hon sa att det var bara att säga till så behövde jag inte betala mer än resan dit. Jag kan åka när jag vill för vi ska vara som en familj och hjälpa varandra, och boendet bjuder hon och hennes man glatt på.

Alltså, seriöst, inte ens jag tycker att jag förtjänar det.
Sanslöst!

Kommentarer
Linn säger:

Ooooh my god! Jag vill också!

2010-03-09 | 15:48:03
Bloggadress: http://imunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback