Ehh men vattenpipan var god



Jag skulle tippa på att min inre moralkärring låg och sov djupt när jag inatt faktiskt kände mig rätt förnöjsam liggandes på ett badrumsgolv med yrsel och illamående som enda sällskap. Kärringen låg kanske också och sov när jag och brushan öppnade den där andra flaskan vin, ljummet och sötsliskigt.

Ehehe. Heeeeeeeeeeeeh.

Riktigt trevlig kväll för övrigt dock. Eller som jag smsade till en vän; "ypperligt trevaki". Idag mår jag finemang om man bortser ifrån att min yrvakna, inre moralkärring är klart mycket kvickare än min dagen-efter-motorik.

En sak jag dock inte begriper med mina egna drickvanor är att jag faktiskt verkar glömma bort mellan festligheterna att jag faktiskt inte tycker om alkohol. Jag tycker starka drinkar är rätt nasty, jag tycker verkligen inte om mig själv full och jag förstår inte grejen med att dricka bara för att dricka. Dessa tankar tycks dock fladdra omkring ovanför mitt huvud så fort det nalkas fest, för de är fan inte där inne i alla fall.

Haha. Dumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback