----

Det spelar ingen roll att jag är lika liten som vi alla är i den här världen som kan tyckas oändlig, att en stjärnhimmel aldrig känns så stor som den faktiskt är. Det spelar ingen roll om jag vill någonting med hela min kropp, för den försvinner fort ändå. Det spelar ingen roll att när det är mörkt utanför mitt fönster skiner solen utanför så många andra.

Jag skulle kunna springa hela vägen till Kina härifrån om jag så ville. Men vad spelar det för roll?

Känslan tar ändå över allt, som om den vore större än mitt hjärta. Som om det var den som kunde springa.

Och på sätt och vis är det väl så att den har sprungit ifrån mig.
För jag lyckas inte stoppa den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback