taiwaneeees!


Ännu ett fantastiskt foto taget utav Pauz Chen på Taiwan.

Hade just ett par kunder ifrån Taiwan här, en av dem studerade i Lund och var väldigt bra på engelska så jag var såklart tvungen att ställa lite frågor inför min ankomst (om eh, ett halvår, men vaddå inte ofta man träffar Taiwaneser).

Tydligen så är de inte särskilt bra på engelska, men han försäkrade mig om att det skulle ordna sig ändå för alla var väldigt friendly. Så länge man inte nämner Kina dvs. Sen sa han någonting så konstigt som att jag borde öva på mitt kroppspråk, vet inte exakt hur jag ska tolka detta?

Blev i alla fall PEPP!!

(Han förklarade för övrigt att han inte hade lärt sig svenska ännu för han förstår inte skånskan. haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback