Gunilla on the line

Lite käck information till er alla, från mig.

 

♦ Jag och Fredde prickar alltid in våra promenader kvällar där det regnar. Whats up with that? Tur att tiden går fort när man har roligt, som alla hurtbullar säger.

♦ Det är otroligt dyrt att vaccinera sig! Dock bör här nämnas att jag ju faktiskt har tagit tag i det nu så yay till mig, nu slipper jag Rabies!

♦ Idag sa en inre impuls till mig, i en artig viskning, att jag vill köpa en gitarr. Igår sa den åt mig att jag ville börja måla i akvarellfärger. Får skaffa stafli. Och fäger..

♦ Imorgon ska jag och brushan ha en tomatsåskväll. Vi ska göra varsin sås från scratch, sedan ska vi provsmaka och se vilken vi anser blev bäst. Den idén är ju rätt vrickad, men å andra sidan kan det bara komma bra saker ur tomatsås. På den punkten vill jag vara absolut klar.

 

Bra dag idag. Hann med lite frivilligarbete på Greenpeace också och det gör alltid gott i den välgörande ådern. Sen har jag promenerat genom staden med en känsla av att jag känner allt och alla, vilket jag förstås inte gör, men det var schönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback