ehm qualitytime wasted

Shit, det är så segt att sitta framför datorn kvällar i rad.
Vad gjorde man innan facebook? Vad gör man ens på facebook?

Just nu klickar jag mest mellan olika bloggar, facebook och konversationer på msn. Jag har ingenting speciellt jag vill kolla upp eller känner för. Men så inser jag också att om jag lämnar datorn så återstår TV:n och det vill jag inte heller, och jag kan inte fokusera på min bok när jag är trött. Och går jag och lägger mig nu så kommer jag inte somna före ett för så har det varit i över ett halvår nu.

Hemmakvällar kan verkligen vara sanslöst tråkiga.
Tur att jag flänger runt så jäkla mycket nuförtiden.

Kommentarer
Isabella säger:

Vi måste ha fler utekvällar vid klippan osv

2010-06-17 | 13:54:32
Bloggadress: http://cocaineblues.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback