Djursommar

 

Det är otroligt fränt att ha en syster som dels har egen häst, men som även har tillgång till hästar att låna så att vi kan rida ut tillsammans. Nu på morgonen fick jag en skogstur på den något sega men mysiga herrn Cadillac. Lite skumpande trav på småvägar och in på stigarna i skogen. Innan hemvägen försökte en katt klättra upp på mig, jag matade lite höns och solen sken.

Jag blir glad utav alla dessa fantastiska varelser.
(Min syster förkunnade dock häromdagen att höns tydligen har en reptilhjärna, samt att man förut lyckades hålla en höna vid liv utan huvud ett ganska långt tag.Den vandrade omkring. Jag är numer lite vaksam när det gäller kacklande fjärderdän. Inte helt normalt alltså..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback