with wind in my back

Den här helgen har varit så sällsynt genomhärlig och jag är så jävla nöjd med hur jag hittills har utnyttjat min ledighet. Jag har sovit jättelite och träffat jättemånga. Lagat gratäng och skrattat framför Flight of the conchords med spårade konversationer i sällskap av nära vän. Varit runt i stan på dumheter med sköna människor med vilka jag har stannat vaken flera timmar efter soluppgång, trotsats sömnbehovet totalt och åkt till hästarna i behagligt duggregn för att sedan åka på inomhusgrillfest med härliga bekantskaper, följt utav en jäkligt intensiv utekväll med dans. Vaknade klockan två av besök så idag har suttits framför TV:n med kära vänner med att kika på TV programmet the Tudors samt äta gott som enda aktiviteter.

Livet har den här helgen varit en lek.
En bekymmersfri lek, där att gå på krogen osminkad med sömnbrist och ändå dansa som en galning med sprudlande självförtoende och att umgås avslappnat med helt nya människor i nya situationer har känts okej och mer än okej. Såhär borde man alltid känna, det rekommenderas med värme.

Jag vågar inte bjuda på bilder av ren human hänsyn..
Hähää.

SÅ TRÖTT nu. Hur mycket kan jag ha sovit de senaste tre dygnen? Yikäs.
Och dagens absoluta internord är garanterat stjärtigt.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback