Sellout?

Jag fick just ett intressant erbjudande ifrån min agentur.
Om jag vill, så kan jag få provfilma för socialdemokraternas reklamfilm, vilket skulle ge en lön som är högst användbar inför min resa nu i höst.

Men den högst prioriterade frågan är ändå, står jag bakom socialdemokraterna?
Jag har läst mer om politik i år än inför något annat val men inget parti har lockat mig särskilt mycket. Jag vet att jag inte är moderat eller kristdemokrat, vilket lämnar kvar många alternativ. Jag skulle känna mig som en alldeles för stor hycklare om jag nu faktiskt fick det här jobbet och under inspelningen stod och kände mig mer tillhörig ett annat parti.

Jag tror agenturen vill ha svar idag om hurvida jag vill gå på provfilmningen, då den äger rum redan nu på tisdag, så här ska läsas på om sossarna. Jag får kanske tacka ja nu och om jag inte tycker att det känns bra så får jag väl göra så dåligt ifrån mig att de inte ger mig jobbet..

Kommentarer
Isabella säger:

Socialdemokraterna känns lite väl hycklande? snälla annika, alla vet vi att du är sverigedemokrat.

2010-07-09 | 18:13:26
Bloggadress: http://cocaineblues.devote.se/
Annika säger:

Va?! VA?! Jag föredrar ett litet obskyrt parti, "kamelpartier". De jobbar för rättigheterna att infiltrera ett styre där kameler är huvudsaklig transport i Sveriges storstäder. Jag syr ofta kameltäcken för dem under kalla vintrar.

2010-07-09 | 18:50:12
Bloggadress: http://nobigfish.blogg.se/
Fredrik säger:

äh skit i om du är sosse eller inte det är ju bara ett jobb. Var professionell och gör jobbet för pengarna inte för att du tänker eller inte tänker rösta på sossarna.

Så tycker iaf jag att du ska göra

2010-07-10 | 10:49:59
Linn säger:

Hoppas du tog det :) är väll ingen som tror att HMs modeller bara shoppar på HM liksom? Dom har herregud inte ens sina egna kroppar - photoshop.



You go and enjoy the money!

2010-07-13 | 21:55:00
Bloggadress: http://imunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback