oh the joy

Jag var klart omotiverad till jobbet idag, vilket visade sig vara befogat. Så fort jag kom till butiken, till och med en kvart innan jag skulle börja jobba, kom en missnöjd kund in för att framföra sina klagomål. Hennes missnöje urartade snabbt i en lång och enformig konflikt med alla beståndsdelar för riktig underhållning; skrik, viftande med händer, konstig ursäkter, förklaringar, telefonsamtal till chefen, blandade åsikter, trasiga varor och annat skoj.

Detta hände alltså innan jag ens påbörjat min betalda arbetsdag.
Vet ni vad det bästa är?

Hon tänker komma tillbaks om en stund. Denna gång inte enbart med sin gigantiska barnvagn i släptåg, utan också sin pappa. Så att han kan skälla lite också förmodar jag.

Cant wait! WOHO!

Kommentarer
Fredrik säger:

Haha vad var det som var så himla allvarligt? VAd kan bli så fel med kaffe och praliner :P

2010-07-14 | 20:38:28
Linn säger:

Men SHIT exakt det där hände oss! En mamma kom in poch tyckte hon blev felbehandlad och sa hotfullt att hon kommer tillbaka och DÅ ÄR HON INTE ENSAM.

Nästa gång hon kom var flera månader senare och då för att handla. Hoppas samma gäller din freakshow! Puss

2010-07-15 | 16:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback