Tankar

Jag jobbar dagligen på att få mig själv att inse hur inflytelserik en enskild person kan vara i den här stora världen. Hur mycket skillnad välgörande initiativ kan göra, och jag försöker klura ut hur jag ska välja att studera för att på bästa sätt utnyttja det.

Jag tror själv på att man kan göra så otroligt mycket.
Speciellt jag som bosatt i Sverige.

Men ändå så sitter jag här ikväll och känner mig så liten och vill bara ha det som inte står i min makt att få. Frustrerad över hur man bara kan styra vissa saker till en viss gräns.

Kommentarer
Linn säger:

Exakt! När jag kollar på Röda Korsets reklamer med uppmaningar att sms-donera pengar så känner ja mig så himla hjälplös. Jag har redan sms-donerat massor men liksom nu då? Finns de verkligen ingenting mer man kan göra? Jag vill bara åka dit och ta hand om alla barnen!!!!!

2010-01-16 | 15:41:13
Bloggadress: http://imunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback