Slav under koffeinet, yihaw

Från och med måndag ska jag, till mitt stora förtret, jobba tio timmar varje dag. Gå upp före solen, komma hem en kort stund före läggdags. Arbetstimmarna spenderas dessutom ensam, med enformiga kärleksmelodier forsandes ur våra rätt kassa högtalare.

Mitt sällskap blir mina eminenta kunder. Dock är kunder som rätt dåliga ragg, man blir utnyttjad och sen bara går de iväg, så man känner sig liksom lite mutsig sen... Ni vet vad jag menar va? Inte?
Kanske bara är jag då, eheh.

Jag borde överväga att rigga upp en fältsäng på lagret inför sådana här veckor. Hemma kommer blott bli en plats att laga lunchlådor samt ligga och önska att jag fick vara kvar i min säng lite längre.

Oh well. Jag får ju massa pengar,
I'm suuuch a slut.

Norskt hurtigt godnatt: Kjempego natt da!!


Kommentarer
Linn säger:

Hihi jag vet precis vad du menar! Segt med så långa arbetsdagar, hoppas du överlever. Puss

2010-01-03 | 01:23:35
Bloggadress: http://imunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback